Günde sadece 2 saat akan, 22 saat ise bulunmayan su sorunu nedeni ile Seki Mahallesi sakinleri isyanda. Vatandaşlar, "Su sorununu iletiyoruz ama çözüm üretilmiyor. Son yılların en yoğun yağışı yağdı. Su var ama evlerimize bir türlü ulaşmıyor. Su deposunda sorun yok ama musluklardan su akmıyor. 17 Mayıs'tan buyana sorunu bulup, kalıcı bir çözüm üretilmedi. ASAT Genel Müdürü ne iş yapar?" dediler.





