Alanya’da 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla öğrenciler karne heyecanı yaşadı. İlçe genelinde okul öncesinden lise son sınıfa kadar toplam 65 bin 275 öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı. Karne töreni kapsamında Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk ve Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz, Tahir Tuluk Ortaokulu’nu ziyaret etti. Sınıfları gezen protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini vererek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle sohbet eden Öztürk ve Yılmaz, öğretmenlere de eğitim yılı boyunca gösterdikleri emeklerden dolayı teşekkür etti.
“KİTAP OKUYUP SPORTİF ETKİNLİKLERE KATILIN”
Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Yılmaz, “Bir eğitim öğretim yılını daha emek, gayret ve azimle tamamlayarak karne sevincine ulaştınız. Hepinizi yürekten kutluyorum. Karne, sadece notların yer aldığı bir belge değil; yıl boyunca gösterdiğiniz çabanın, öğrendiğiniz yeni bilgilerin ve kazandığınız deneyimlerin bir yansımasıdır. Bu nedenle karnenizdeki sonuç ne olursa olsun, gösterdiğiniz emek her türlü takdirin üzerindedir. Şimdi dinlenme, eğlenme, sevdiklerinizle vakit geçirme ve yeni döneme enerji toplama zamanı. Tatilinizi kitap okuyarak, sosyal ve sportif etkinliklere katılarak verimli geçirmenizi temenni ediyorum. Bu süreçte fedakârca emek veren öğretmenlerimize ve her zaman yanınızda olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyor; tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz tatili diliyorum. Karne sevinciniz kutlu olsun” dedi.
65 BİN 275 ÖĞRENCİ KARNE ALDI
Alanya’da bu yıl okul öncesinde 8 bin 38, 4’üncü sınıfta 5 bin 342, 8’inci sınıfta 4 bin 996 ve 12’nci sınıfta 3 bin 10 öğrenci karne aldı. Eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler, karne heyecanının ardından yaz tatiline başladı.




