GÜNCEL

Vatandaşın Kapısını Çaldı, Talepleri Tek Tek Dinledi

Kaymakam Şakir Öner Öztürk, Alanya’nın kırsal mahallelerinde vatandaşlarla buluşarak sorunları yerinde dinlemeyi sürdürüyor.

Son olarak Kızılcaşehir ve Akçatı mahallelerini ziyaret eden Öztürk, beraberindeki kurum müdürleri ve ilçe protokolüyle birlikte vatandaşların talep ve beklentilerini değerlendirdi.

Mahalle meydanlarında gerçekleştirilen buluşmalarda vatandaşlarla birebir görüşen Kaymakam Öztürk, özellikle asayiş, ulaşım, altyapı ve kamu hizmetlerine ilişkin iletilen sorunları not aldı. Taleplerin çözümü için ilgili kurum amirlerine anında talimat veren Öztürk, sorunların takipçisi olacaklarını ifade etti.

Ziyaretlerde yaz mevsimiyle birlikte artan orman yangını tehlikesine de dikkat çeken Kaymakam Öztürk, vatandaşları daha duyarlı olmaya çağırdı. Anız yakılması ve sera atıklarının kontrolsüz şekilde temizlenmesinin büyük risk oluşturduğunu belirten Öztürk, “Ormanlarımız hepimizin ortak değeri. Yeşil vatanımızı korumak için daha dikkatli davranmalı ve yangınlara sebebiyet verebilecek uygulamalardan kaçınmalıyız” mesajını verdi.

Mahalle sakinlerinin sıcak ilgisinden memnuniyet duyduğunu dile getiren Kaymakam Öztürk, kendilerini misafir eden Kızılcaşehir ve Akçatı halkına teşekkür ederek ziyaretlerini tamamladı. Bu tür buluşmaların vatandaşla devlet arasındaki bağı güçlendirdiğini vurgulayan Öztürk, mahalle ziyaretlerinin devam edeceğini kaydetti.