GÜNCEL

Okul müdüründen vefa örneği

Alanya’da faaliyet gösteren Emine Gümrükçüler Turizm Lisesi, eğitim-öğretim yılı boyunca öğrencilerin güvenliğini sağlayan servis şoförlerini unutmayarak örnek bir vefa davranışına imza attı.

Kargıcak Mahallesi’nde bulunan Emine Gümrükçüler Turizm Lisesi Müdürü Gamze İner Gürkan, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı süresince öğrencileri evlerinden okullarına, okullarından da tekrar evlerine güvenle ve sorunsuz bir şekilde ulaştıran servis şoförleri Ramiz Ayata ve Mehmet Kılınç’ı makamında ağırlayarak teşekkür plaketi takdim etti.
"EN BÜYÜK TEŞEKKÜRÜ HAK EDİYORLAR"
Geleceğin turizmcilerini yetiştiren okulun müdürü Gamze İner Gürkan, eğitim sürecinin en gizli kahramanlarının okul servis şoförleri olduğunu belirterek; "Öğrencilerimizin can güvenliği bizler için her şeyden önce geliyor. Tüm yıl boyunca hiçbir aksaklığa meydan vermeden, büyük bir sorumluluk bilinciyle evlatlarımızı taşıyan Ramiz Ayata ve Mehmet Kılınç nezdinde tüm emekçilerimize teşekkür ediyorum. Gösterdikleri bu özveri, her türlü takdirin üzerindedir" dedi.
ŞOFÖRLERDEN OKUL YÖNETİMİNE TEŞEKKÜR
Okul Müdürü Gürkan, sergiledikleri kusursuz hizmet ve emeklerinden dolayı servis şoförleri Ramiz Ayata ve Mehmet Kılınç’a teşekkür plaketi takdim etti.